AnyDesk etätukiohjelma
Ota käyttöösi Visman etätukiohjelma alla olevien ohjeiden avulla.
Ota käyttöösi Visman etätukiohjelma alla olevien ohjeiden avulla.
Visman käyttämän etätukiohjelman (AnyDesk) avulla mm. konsultit tai asiakastuki voi ottaa asiakkaan koneeseen etäyhteyden Internetin välityksellä. Yhteyden avulla voidaan katsella asiakkaan ruudulta mahdollista ongelmaa tai koulutettavaa toimintoa, ja näin ollen pystytään palvelemaan paremmin ja nopeammin.
Yhteys on tietoturvallinen: Yhteys asiakkaan ja Visman asiantuntijan välillä on salattu ja muodostetaan aina asiakkaan aloitteesta. ID ilmoitetaan puhelimitse konsultille tai sovellustuelle, jolloin yhteyden voi avata. Jokainen yhteys hyväksytään erikseen. Yhteyden voi kumpikin osapuoli katkaista milloin vain.
Tallenna AnyDesk etätukiohjelma omalle koneellesi klikkaamalla tästä
Oletko Mac-käyttäjä? Lataa etätukiohjelma tästä
Käynnistä ohjelma ja kerro puhelimessa Visman asiantuntijalle ohjelman antama ID-numero
Hyväksy yhteydenottopyyntö painamalla vihreää Hyväksy-painiketta
Yhteys on nyt muodostettu ja Visman asiantuntija näkee tietokoneesi ruudun. Voit katkaista yhteyden milloin tahansa klikkaamalla punaista Päätä-painiketta