Nopeampia vastauksia kysymyksiisi – Fivaldin Vispertti apunasi 24/7
Viimeaikainen kehitys on tuonut tekoälyteknologiat osaksi monia palveluita, eikä Fivaldi ole poikkeus. Fivaldin tukisivuille on integroitu uusi tekoälypohjainen avustaja nimeltä Vispertti.
Vispertti on tekoälyyn perustuva chatbot, joka auttaa Fivaldi taloushallinto-ohjelmiston käytössä vastaamalla kysymyksiin hyödyntäen tukisivustolta löytyvää tietoa.
Visperttiä voi ajatella jatkuvasti saatavilla olevana virtuaalisena apulaisena, joka etsii esittämiisi kysymyksiin vastauksen ja ohjaa lisätietoa tarjoavan linkin pariin. Vispertti toimii myös tehokkaasti hakukoneena, kun tarvitset tietoa tukisivustolta.
Miksi Visperttiä kannattaa hyödyntää – ja missä tilanteissa?
Fivaldin tukisivusto tarjoaa valtavasti sisältöä, ja perinteinen haku voi tuottaa pitkän listan mahdollisesti hyödyllisiä tuloksia, joiden arviointi jää käyttäjän vastuulle.
Vispertti tarkistaa nopeasti koko tukisivuston ja tarjoaa parhaan mahdollisen ohjeen linkin sekä selkeän vastauksen kysymykseesi – tai ilmoittaa, jos vastausta ei löydy. Tällöin kysymyksen uudelleen muotoilu voi auttaa, ja kannattaa varmistaa, että kysymys keskittyy yhteen aiheeseen.
Jos kysymykseesi ei löydy vastausta, Vispertti ohjaa sinut ottamaan yhteyttä asiakastukeen, jossa saat apua asiantuntijalta.
Vispertti ei pääse käsiksi Fivaldin asiakastietoihin tai asetuksiin, vaan käyttää ainoastaan Fivaldin julkisia ohjeita tietolähteenään.
Opi uutta rohkeasti kokeilemalla
Tehtävämme on varmistaa, että Fivaldin asiakkaat pysyvät teknologian kehityksen mukana. Korkeat standardit takaavat, että asiakkaillamme on aina käytössään moderneimmat työkalut.
Vispertti on askel kohti tehokkaampaa ajan käyttöä, jolloin voit keskittyä merkityksellisempiin tehtäviin ilman, että sinun tarvitsee itse selata tukimateriaalia. Kokeilemalla AI-työkaluja jo tänään, kehität omaa osaamistasi tulevaisuutta varten.
Fivaldissa panostamme tekoälyn ja automaation tuomiin mahdollisuuksiin. Uskomme, että tekoäly voi auttaa sekä ohjelmiston käytössä että liiketoimintakysymyksissä.
Vaikka digitaaliset ja tekoälypohjaiset työkalut yleistyvät, on tärkeää muistaa, että ihmiskontakti on yhä välttämätöntä! Fivaldin asiakastuen ammattilaiset auttavat tilanteissa, jotka vaativat syvempää ymmärrystä ja asiayhteyttä, kuten asiakaskohtaiset asetukset tai yllättävät ongelmatilanteet.
Kokeile Vispertti-apuria heti Fivaldin tukisivustolla »
Vispertti löytyy sivun oikeasta alareunasta, puhekuplan takaa.