Fivaldin tuotekehitys

Fivaldin brändi uudistui

2 min luku | 22.1.2024

Suosittu taloushallinto-ohjelmisto Fivaldi on siirtynyt osaksi Visma Solutionsin tuoteperhettä – muutoksen myötä halusimme myös uudistaa ja raikastaa Fivaldin brändin. Fivaldin uusi visuaalinen ilme on moderni, maanläheinen ja helposti lähestyttävä.

Fivaldin uusi brändi on selkeän tunnistettava, erottuva ja se tukee tuotestrategiaa.

Värimaailmassa on haluttu säilyttää tunnistettavuus Fivaldin tuttuun sinivihreään ilmeeseen. Mukaan on tuotu kontrastia, raikkautta ja lisävärejä. Värit viestivät erityisesti varmuutta, luonnollisuutta, ymmärrystä ja rehellisyyttä.

Logosta tulee käyttöön muutamia eri versioita ja logon edessä olevaa tunnusta käytetään myös visuaalisena elementtinä. Uusi logo tulee päivittymään Fivaldin tuotteeseen ja materiaaleihin kevään edetessä.

Ani Rumpu

Ani Rumpu on sisällöntuottaja Visma Solutionsin markkinoinnissa. Pitkän linjan journalisti uskoo, että markkinoinnissakin totuus päihittää kaunopuheet.